نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
رسمی ، رولاندو ماندراگورا یوونتوسی شد

رسمی ، رولاندو ماندراگورا یوونتوسی شد

باشگاه فوتبال یوونتوس امروز می تواند به شکل رسمی پیوستن رولاندو ماندراگورا از جنوا را تایید کند.

 

این هافبک با مبلغ اولیه ی 6 میلیون یورو، که قابل پرداخت در 3 سال مالی آینده خواهد بود به ما می پیوندد. این قرارداد شامل 6 میلیون یورو پاداش بر حسب دستاوردهای ورزشی و عملکردش که در قرارداد ذکر شده است نیز می باشد.

 

ماندراگورا یک قرارداد 5 ساله با یوونتوس امضا کرد و باقی مانده ی فصل 2015/16 را به صورت قرضی در تیم دلفینو پسکارا 1936، خواهد ماند.

 

او متولد ناپولی در 18 ژوئن 1997 است، او دوران حرفه ایش را در باشگاه پونتی چلی شروع کرد و سپس فصل 2011/12 به آکادمی جوانان جنوا ملحق شد. فصل گذشته برای این هافبک چپ پا با پیشرفت قابل ملاحظه ای همراه بود، او به تیم اصلی راه یافت و اولین بازی رسمیش در سری آ‌ را مقابل یوونتوس در 29 اکتبر 2014 به انجام رساند. او قبل از انتقال قرضی به پسکارا 5 بازی دیگر هم انجام داد. در سری ب 16 بار به میدان رفته است که شامل ارسال 1 پاس گل بوده، او در جام حذفی هم برای پسکارا بازی کرده است.

 

با توجه به ثبات عملکردش در این چند سال، به تیم ملی جوانان ایتالیا هم دعوت شده که 4 بازی برای رده ی زیر 17 سال، 1 بازی برای رده ی زیر 18 سال، 10 بازی زیر 19 سال (که اولین گل ملیش هم برای ایتالیا در 5 سپتامبر 2014 مقابل اسلواکی به ثمر رساند) و 6 بازی هم برای تیم ملی زیر 21 سال انجام داده است.

 

نقاتط قوت بازی ماندراگورا شامل قدرت بدنی و تنوع تاکتیکی است. پست مورد علاقه ی او دقیقا در جلوی مدافعان است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: